Wolters Kluwer Kft.
Üdvözöljük a támogatói oldalon!
Tudásbázis
Tudásbázis
Új Jogtár (uj.jogtar.hu)
- Új Jogtár felhasználó vagyok. Hol találom a Súgót?
- Új Jogtár/Webjogtár felhasználó vagyok, hol érhetem el a Cégeditort?
- Az Új Jogtárhoz tartozó Cégeditorban nincsenek nyomtatványok...
- Mikor frissülnek a nyomtatványok?
- Firefox felhasználó vagyok, hogy tudom megnyitni a letöltött iratmintát?
- Az alábbi hibaüzenetet kapom: “Your browser sent a request that the gateway did not understand.” Mit tegyek?
- Jogtár Word bővítmény
- Böngészőben beállított file mentés/megnyitás funciók alaphelyzetbe állítása
- Nyomtatvany importalas korabban hasznalt lemezes Iratmintatarbol
- Nyomtatványok exportálása és importálása
Wk-fiók (fiok.wolterskluwer.hu)
- Ki az adminisztrátor?
- Ki legyen az adminisztrátor?
- Nagy cég esetén ki legyen az adminisztrátor?
- Lehet több adminisztrátor is?
- Adminisztrátor vagyok, hol tudok új felhasználót felvenni?
- Adminisztrátor vagyok, hol tudok felhasználót törölni?
- Próbálok regisztrálni, de "Már van adminisztrátor regisztrálva" üzenetet kapok...
- Miért kell online regisztrációs azonosító?
- Hol találom az online regisztrációs azonosítómat?
- Online regisztrációs azonosító nélkül regisztráltam...
- Elfelejtettem a jelszavamat...
- Elfelejtettem a felhasználónevemet...
- Elfelejtettem az adminisztrátor felhasználónevemet...
- A superuser létrehozta a felhasználómat, mégse érem el a szolgáltatást...
- Be tudok lépni, de már nincs jogosultságom a szolgáltatás megtekintéséhez
- Egy kollégám már regisztrált elsőként, de nem akar adminisztrátor lenni, hogy regisztráljak?
- Volt kolléga az adminisztrátor, már nem dolgozik a cégnél...
- Adminisztrátorhoz kell hozzárendelve lenni jogosultságnak?
- Elfogytak a jogosultságok, pedig egyel többnek kéne lennie...
- Előfizettem egy új szolgáltatást, de a rendszer szerint nincs belőle szabad licenszem…
- WK-fiók súgó
- Új WK-fiók súgó
- WK-fiók bemutató
- Csoportmunka bekapcsolása
- Miért a WK-fiokban kell regisztralni es nem a weboldalon ahol belepek?
Szakmai Jogtár (lemezes Jogtár)
- A Jogtár telepíthető virtuális meghajtóból?
- Új alaplemezt kaptam postán, mi a teendőm?
- Nincs meg az alaplemezem, hogy juthatok hozzá?
- Kell telepítenem havonta frissítőlemezt?
- Hibát tapasztaltam, hogyan jelentsem?
- Szükségem lenne havi frissítő lemezre
- A Jogtáram július óta nem frissült...
- Hálózatosan telepített Jogtár esetén inaktív az Online frissítés menüpont
- Gépet szeretnék cserélni, a Jogtárat tudom aktiválni az új gépen is?
- Hol találom meg a liszenszkódomat, amivel aktiválni tudom a programot?
- Lassítják a vírusirtó programok a Jogtár működését? Ha igen, mennyire?
- A Mobil Jogtár milyen operációs rendszereken érhető el?
- Hálózatra telepítve a Jogtárat, a hálózati kiszolgáló operációs rendszerre van valamilyen megkötés?
- Működik a Jogtár Macintosh gépeken?
- Milyen operációs rendszeren működik a Jogtár?
Ügyfélszolgálat
- Hogyan gyorsíthatom az ügyintézést?
- Mi határozza meg, hogy egy lemez melyik előfizetési időszakhoz tartozik?
- Miért nem kapom meg a megrendelt kiadványt 1-2 napon belül?
- Nem a megrendelt terméket kaptam meg, mit tegyek?
- Megrendelésemet elküldtem, de a terméket még nem kaptam meg...
- Fizethetem-e csekken a megrendeléseimet?
- Átutalásos számla befizetésekor kell-e hivatkoznom valamire?
- Hogyan tudom telefonon gyorsabban intézni ügyeimet?
- Hol jelenthetem be az adatváltozásaimat, és adhatom le megrendelésigényemet?
- Hogyan tájékozódhatok leggyorsabban áraik és akcióik felől?
- Mikortól indul a megrendelt előfizetésem?
- Hogyan értesülök róla, hogy már használhatom a megrendelt online szolgáltatást?
- Hogyan értesülök róla, hogy már használhatom a megrendelt offline előfizetésemet?
- Hogyan jutok hozzá a Szakmai Jogtár alaplemezekhez?
- Módosíthatom-e a már pénzügyileg rendezett offline előfizetésemet online-ra?
- Van lehetőség jogszabályok idegen nyelven történő megvásárlására?
- Lemondhatom-e pénzügyileg rendezett előfizetésemet?
Jogtár® videó segédletek
- Bejelentkezés
- Felület ismertetése (kezdőoldal)
- Felület ismertetése (adatbázis)
- Dokumentum szolgáltatások
- Egy joganyag kikeresése
- Részletes keresés (összes funkció)
- Részletes keresés (kibocsátó szerint)
- Részletes keresés (jogterület szerint)
- Részletes keresés (megjelenés éve alapján)
- Részletes keresés (címben, tartalomban)
- Döntvénykereső
- Navigátor
- Jogtár Gyorskereső szolgáltatás
- Jogtár Változásfigyelő szolgáltatás
- Jogtár Word bővítmény
- Csoportmunka a Jogtárban
- Keresés a dokumentumban
- Új gyorskereső
- Jogtár® videó segédletek
Wolters Kluwer e-könyv
- Hogyan érhetem el a vásárolt e-könyveket?
- Mit tegyek, ha a felhasználónevemmel és jelszavammal nem tudok bejelentkezni az alkalmazásba?
- Milyen eszközökön használhatom a Smarteca alkalmazást?
- Hol érhetem el a Smarteca alkalmazást?
- Hol tudok felhasznalónevet regisztrálni Smarteca használatahoz?
- Milyen felhasználónév szükséges a Smarteca használatához?
- Milyen keresési módszerek használhatók a Smartecán?
- Importálhatok saját tartalmat a Smartecába?
- Hogyan archiválhatom a kiadványokat a Smartecában?
- Hogyan lehet törölni a Smarteca-kiadványokat?
- Hogyan működik a Dossziék funkció?