Minden általunk kiküldött számlán és borítékon szerepel egy vevőkód. Ennek segítségével tudjuk adatbázisunkban a leggyorsabban azonosítani ügyfeleinket. Számítógépes ügyfélszolgálati rendszerünkben teljes ügyféltörténettel rendelkezünk, ami a korábbi bejelentéseket, panaszokat, számlázási információkat tartalmazza. A vevőkód segítségével tehát munkatársunk néhány pillanat alatt képbe kerülhet és szakszerűbben segíthet. Amennyiben a vevőkód nem áll rendelkezésre, számlaszám, online regisztrációs azonosító, vagy ..

Tovább olvasom

A Jogtár Windows XP, Windows Vista, Windows 7 és Windows 8, Windows 10 rendszereken működik. Windows 2000 operációs rendszerre telepíthető a Jogtár, azonban a fejlesztői eszközök fejlődésével és a Windows 2000 Microsoft által történő támogatásának megszűnése miatt a Jogtár néhány funkciója ezen rendszer alatt korlátozottan használható. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: ..

Tovább olvasom

A Jogtár jelenleg nem működik Macintosh gépeken. Különböző Windows emulátorokkal futtatható a Jogtár ezeken a gépeken is. A Jogtár előfizetőink használhatják az iOS rendszerű készülékeken a mobilalkalmazást, amellyel a Jogtár adatbázisai elérhetőek Iphone és Ipad készülékekkel. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

A kiszolgáló operációs rendszere lehet bármilyen fájlmegosztásra képes operációs rendszer, amely képes egyidőben a kívánt felhasználót kiszolgálni. (Windows, Linux/Unix, Novell). Régebbi Novell rendszereken engedélyezni kell a hosszú fájlnevek használatát. A telepítő program csak Windows rendszeren működik, így a nem Windows-os kiszolgálók esetén a telepítést az egyik kliensről kell elvégezni. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk ..

Tovább olvasom

Mivel a vírusirtó program is egy alkalmazás amit a számítógépnek futtatnia kell, némi lassulásra lehet számítani. Ez legtöbbször szinte észrevehetetlen, de bizonyos esetekben (jellemzően és nem csak a Jogtárra vonatkozóan) telepítéskor és frissítéskor, illetve sok lemez műveletet igénylő funkciók használatakor fordul elő. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: ..

Tovább olvasom

A Jogtár program ahhoz a géphez van rögzítve, amelyre telepítették. Ha új gépre szeretné telepíteni, először a régi gépről kell eltávolítani a liszenszkódot. Ezt a Szakmák menü Liszenszkezelő menüpontjára kattintva teheti meg. A színes sorokra (zöld, piros, sárga) kattintva megjelenik az adott termékhez tartozó liszenszkód, és itt a liszenszkód eltávolításával lehet az adott telepítési lehetőséget ..

Tovább olvasom

Hálózati esetben az Online frissítés menüpont szándékosan van letiltva. A frissítés lehetőségét egy parancssoros programmal biztosítjuk. Ennek a programnak a működéséről bővebb leírás a telepített Jogtár főkönyvtárában található uzemeltet.txt állomány IV. pontjában található. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Valószínűleg még az előző évi alaplemez van feltelepítve, melynek online frissítése júliusig volt támogatott. Kérjük telepítse a június folyamán postán kapott éves alaplemezeket. Újratelepítés előtt a Jogtár Szakmák\Licenszkezelő menüpontjában meg tudja tekinteni aktuális licenszkódját, amennyiben szüksége van rá. A Szakmai Jogtár alaplemezt és a Szakmai Jogtár frissítőlemezt online is elérheti iso formátumban az alábbi weboldalon: ..

Tovább olvasom

A Szakmai Jogtár automatikus havi frissítése szükségtelenné teszi, hogy havonta frissítőlemez kerüljön telepítésre. Két esetben mégis szükség lehet havi frissítőlemezre: – Offline licenszelés esetén, mikor a számítógép nem rendelkezik internetkapcsolattal – Év közben történő újratelepítésnél jelentősen lerövidítheti az első frissítés idejét az utolsó frissítőlemez telepítése Szakmai Jogtár frissítőlemezt online is elérheti iso formátumban az alábbi ..

Tovább olvasom

Amennyiben hibát tapasztal, a pontosabb vizsgálathoz szükségünk lehet a Jogtár által előállított diagnosztikai állományra. Ennek elkészítéséhez futtassa Szakmai Jogtárban a Súgó menü Hibajelelentő menüpontját. A menüpont futtatása során a program összegyűjti a hibajelentéshez szükséges állományokat, majd a folyamat végén elindítja levelezőprogramját és beleteszi a keletkezett file-t. Kérem, legyen szíves ezt az állományt elküldeni. Ha bármilyen ..

Tovább olvasom

Amennyiben nem találja alaplemezét, kérjük jelezze ügyfélszlgálatunk felé az info-hu@wolterskluwer.com e-mail címen vevőkódja megadása mellett. Az alaplemezeket rövid időn belül kiküldjük postán. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Az újonnan kapott éves lemezt minden esetben telepítenie kell. Az előző évi alaplemez online frissítése a lemez kibocsátását követően megszűnik, a további működés csak az új alaplemez telepítésével lehetséges. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

A Jogtár telepítése iso állományokból is lehetséges. Iso állományból történő telepítéshez az alábbi állományokat szükséges letölteni (méret 5-9 GB!): 2017-es Szakmai Jogtár 1-es alaplemez: http://updates.wolterskluwer.hu/letoltes/jogtar-1-… 2017-es Szakmai Jogtár 2-es alaplemez: http://updates.wolterskluwer.hu/letoltes/jogtar-2-… A letöltésnél fontos, hogy ne szakadjon meg a folyamat és ne is szüneteltesse, különben hibás iso állomány jöhet létre. A Jogtár telepítése után még ..

Tovább olvasom

Új WK-fiók súgó A Wolters Kluwer Kft. online szolgáltatásainál a felhasználókat egységesen kezeljük. Ennek köszönhető az, hogy egy adott felhasználónévvel bármely weboldalunk bármely szolgáltatására be tud jelentkezni a felhasználó, amennyiben előfizette azt. A felhasználók és szolgáltatások adminisztrálása a WK-fiókban történik. A WK-fiókot a http://fiok.wolterskluwer.hu/ weboldalon éri el. A WK-fiók nemcsak új elnevezést kapott, hanem több, ..

Tovább olvasom

A Wolters Kluwer Kiadó weboldalain a felhasználókat egységesen kezeljük. Ennek köszönhető az, hogy egy adott felhasználónévvel bármely weboldalunk bármely szolgáltatására be tud jelentkezni a felhasználó, amennyiben előfizette azt. Ha egy új szolgáltatásra előfizet, az itt rendelhető hozzá a felhasználónevekhez. A felhasználónevek központi adminisztrálása az úgynevezett WK-fiókban a http://fiok.wolterskluwer.hu/ weboldalon történik, így a regisztráció is. Ha ..

Tovább olvasom

Csoportmunka bekapcsolása A csoportmunkát csak a szervezet rendszergazdája tudja bekapcsolni (engedélyezni), automatikusan nincs bekapcsolva a szervezeteknél. Engedélyezni a WK-fiók (https://fiok.wolterskluwer.hu) Szolgáltatások menüpontjában lehet: A szervezeten belül alcsoportok egyelőre nem hozhatóak létre, azaz a felhasználókat nem kell és nem is lehet csoportokhoz rendelni. Az engedélyezést követően 2-3 perc múlva minden felhasználónál megjelennek a csoportmunka felületi elemei: ..

Tovább olvasom

Az új szolgáltatásokat a rendszer automatikusan az adminisztrátorhoz rendeli. Kérjük keresse meg szervezetük adminisztrátorát, aki át tudja tenni az Ön felhasználónevére a jogosultságot. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Ellenőrizzék, hogy nem az adminisztrátorhoz van-e rendelve a jogosultság. Amennyiben kevés jogosultsággal rendelkeznek, bővítési megrendelésüket az info-hu@wolterskluwer.com e-mail címre küldheti el, megjelölve ügyfélszámukat vagy online regisztrációs azonosítójukat. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Az adminisztrátor lehet adminisztratív felhasználó is, akihez csak egy ”Jogline” jogosultság rendelve. Fontos: az új szolgáltatásokat a rendszer automatikusan az adminisztrátorhoz rendeli. Az így kapott hozzáféréseket az adminisztrátor átadhatja bármely felhasználónak, miután a hozzáférést visszavonta magától. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

A cég online regisztrációs azonosítójával a http://fiok.wolterskluwer.hu/ oldalon elsőként regisztráló személy az adminisztrátor, aki egy adott szervezet jogosultságait kezeli. Ha ez a személy nem akar adminisztrátori teendőket ellátni, két lehetőség van: 1. a jelenlegi admnisztrátor belép és létrehoz egy felhasználónevet, aki a továbbiakban adminisztrátor lesz. Ezt az új felhasználónevet adminisztrátorként hozzák létre. Ezt követően az ..

Tovább olvasom

Ellenőrizzék, hogy a felhasználó létrehozásán kívül a szükséges használati jogosultságok is a felhasználónévhez lettek rendelve. Ha korábban működött a szolgáltatás, de már nem, valószínűleg lejárt az előfizetett periódus. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Amennyiben elfelejtette adminisztrátor felhasználónevét, írjon levelet a hd-hu@wolterskluwer.com e-mail címre, arról az email címről, mellyel a regisztrációt elvégezte. Kérjük írja meg ügyfélszámát, illetve minél több információt a körülményekről. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Online regisztrációs azonosító nélküli regisztrálás esetén a rendszer nem tud szolgáltatásokat rendelni a felhasználónévhez. Az ilyen felhasználónévvel létrehozott regisztrációval csak előfizetést nem igénylő szolgáltatások vehetők igénybe. Például webshop használat. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

A rendszer az online regisztrációs azonosító alapján tudja a regisztráló adminisztrátort összekötni az előfizetett szolgáltatásokkal. A regisztrált adminisztrátor ezt követően tudja kiosztani a további felhasználók részére az online regisztrációs azonosító által „ráruházott” jogokat. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Az online regisztrációs azonosítóval már regisztrált korábban valaki adminisztrátort a szervezetüktől. Keresse meg a jelszónyilvántartásért felelős személyt és egyeztessenek, hogy milyen jogosultságot szeretne igényelni. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Felhasználót csak a Wolters Kluwer Kft. Helpdesk munkatársai törölhetnek. A törölt felhasználókat a WK-fiók felületén kilistázhatja, és hozzájuk szolgáltatást rendelhet. Ekkor újból aktív felhasználókká válnak. Adminisztrátorként a következőt teheti: amennyiben a továbbiakban nem kíván használni egy felhasználónevet, vissza kell tőle vonni minden jogosultságot. A felhasználónév rövid időn belül inaktívvá fog válni. Ha bármilyen kérdése van, ..

Tovább olvasom

A http://fiok.wolterskluwer.hu/ (WK-fiók) weboldalon belépve jobb oldalt található egy kék színű, “Új felhasználó” gomb. Itt lehet új felhasználót létrehozni. Ügyeljen rá, hogy a felhasználónevet végig kisbetűvel adja meg. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Nagyobb cégeknél célszerű, ha az végzi el a regisztrációt, aki a cégnél a felhasználó- és jelszónyilvántartásért is felel, mivel adminisztrátorként ő tud a továbbiakban felhasználókat létrehozni és a cég által előfizetett szolgáltatásokra jogosultságot kiosztani. A cégek többségénél ez jellemzően az informatikai részleg. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: ..

Tovább olvasom

Kisméretű irodáknál az adminisztrátor szerepkört bárki elláthatja, aki állandóan az irodában tartózkodik. Nagyobb cégeknél célszerű, ha az végzi el a regisztrációt, aki a cégnél a felhasználó- és jelszónyilvántartásért is felel, mivel adminisztrátorként ő tud a továbbiakban felhasználókat létrehozni és a cég által előfizetett termékekre jogosultságot kiosztani. A cégek többségénél ez jellemzően az informatikai részleg. Ha ..

Tovább olvasom

Az előfizetéshez elsőként regisztráló felhasználó az adminisztrátor. Az adminisztrátor tudja kezelni az előfizetett jogosultságokat: létre tud hozni felhasználókat, ki tud számukra osztani hozzáféréseket, illetve vissza tudja vonni azokat. Az új szolgáltatásokat a rendszer automatikusan az adminisztrátorhoz rendeli! Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Létrehozhat saját mappákat, úgynevezett Dossziékat különböző könyvek és magazinok részleteiből (kivágásaiból) és a saját tartalmaiból. Így például információkat gyűjthet egy ügyféllel kapcsolatban egy adott ügyben. Egy dossziét több kiadványhoz is csatolhat egyszerre. A Dossziék menüben ezek a kapcsolatok strukturáltan és kereshető formában jelennek meg. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, ..

Tovább olvasom

Egyes Smarteca-kiadványok végleg törölhetők. Ehhez kattintson az Beállítások gombra és válassza a „Törlés” lehetőséget. A végleg törölt kiadványok nemcsak az adott gépről vagy eszközről törlődnek, hanem a Smarteca-fiókjával társított eszközök egyikével sem érheti el őket. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Bizonyos kiadványokat archiválhat. Ebben az esetben ezek többé nem jelennek meg a könyvtárában, csak a képernyő bal oldali menüjében található „Archívum” gombbal érhetők el. Egy kiadvány archívumba helyezéséhez kattintson a Beállítások gombra (fogaskerék ikon a kiadvány miniatűrjének jobb alsó sarkában) az adott kiadvány miniatűrjének jobb alsó sarkában, és válassza a „Hozzáadás az archívumhoz” lehetőséget. Ha ..

Tovább olvasom

Igen, a Smarteca engedélyezi a saját tartalom importálását PDF-, Word- vagy epub-formátumban. Ehhez kattintson az „Saját dokumentum feltöltése” gombra a képernyő jobb oldalán, és kövesse az alkalmazásban megjelenő utasításokat. Ezután ugyanúgy érheti el a saját tartalmait, és ugyanúgy kereshet is bennük, mint a Wolters Kluwer kiadványaiban. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: ..

Tovább olvasom

A Smarteca háromféle keresési lehetőséget kínál: – Csak a kiadványok címe és szerzői szerinti keresés: amikor elkezdi beírni, automatikusan megjelennek a javasolt címek vagy nevek a keresőmező alatt, ha van találat. – Szövegkeresés a kiadványok legutóbbi verziójának tartalmában: ez a Smarteca alapértelmezett keresési módszere, melyet úgy érhet el, hogy beírja a keresett szöveget, és a ..

Tovább olvasom

A megvásárolt e-könyvek eléréséhez azzal a felhasználónévvel és jelszóval tud bejelentkezni az alkalmazásba, amelyet a Webshopban is használt az elektronikus könyvek vásárlásához. A bejelentkezett felhasználóhoz a rendszer eltárolja az olvasás és a munka közben létrejött adatokat: – utoljára olvasott oldal száma – jegyzetek – könyvjelzők és kijelölések színe és pozíciói Ha bármilyen kérdése van, örömmel ..

Tovább olvasom

A Wolters Kluwer webshopjában történt e-könyv vásárlást követően tudunk Önnek a belépéshez felhasználónevet biztosítani. E-könyv kínálatunkat az alábbi oldalon tekintheti meg: https://shop.wolterskluwer.hu/nemzetkozi-kategoria… Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Ellenőrizze, hogy megfelelő felhasználónevet és a jelszót próbál használni. A rendszer megkülönbözteti a kis- és nagybetűket a felhasználónévben és a jelszóban is. Ha ezt követően sem sikerül belépni, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom

Többféleképpen hozzáférhet a kiadványaihoz. – A virtuális könyvtárában minden korábban vásárolt digitális formátumú kiadványa megjelenik. Ezekre kattintva közvetlenül beléphet a kiadvány tartalmába olvasási módban, illetve gyűjtemények esetén a tartalomjegyzékbe. – A könyvtárban lévő elemek betűrend szerint, a legutóbbi megnyitás dátuma szerint, a kiadás dátuma szerint, vagy az elemeket húzva tetszőleges sorrend szerint rendezhetők. – A ..

Tovább olvasom

Új Jogtár mellett történő hálózatos Cégeditor üzemeltetés esetén a környezetben a helyes működéshez el kell végezni néhány teendőt, ezeket az alábbiakban foglaltuk össze. Cégeditor letöltése A Cégeditor program Új Jogtárból az alábbi helyről tölthető le telepítéshez és frissítéshez: Alkalmazás\”Cégeditor letöltése” Szerver oldalon az alábbi teendők elvégézése szükséges: Létre kell hozni egy mindenki számára hozzáférhető könyvtárat ..

Tovább olvasom

Hálózatos Cégeditor üzemeltetés esetén a környezetben a helyes működéshez el kell végezni néhány teendőt, ezeket az alábbiakban foglaltuk össze. Szerver oldalon az alábbi teendők elvégézése szükséges: Létre kell hozni egy mindenki számára hozzáférhető könyvtárat a közös dokumentumok számára. ( pl. “Közös dokumentumok”) Létre kell hozni egy másik, szintén mindenki által hozzáférhető könyvtárat a közös adatbázis ..

Tovább olvasom

Ez a leírás abban nyújt segítséget, hogy a CÉG-FMH nyomtatványkitöltőből vagy a Jogtár Cégeditorból, exportálja, majd az Új Jogtárhoz tartozó CégeditorNG programba importálja a cie állományokat. Exportálás 1. Fájl menüben válasszuk ki az “Exportálás” menüpontot. A program ekkor meg fogja nyitni a kitöltött dokumentumok mappáját. 2. A megjelenő ablakban jelöljük ki az exportálni kívánt állományokat. ..

Tovább olvasom

Importálás korábban használt Iratmintatárból Ez a leírás abban nyújt segítséget, hogy a korábbi DVD lemezes Jogtárhoz használt Iratmintatárból a cie állományok átmásolhatók legyenek az Új Jogtár mellé biztosított Cégeditor programba. A régi cie állományok bemásolásának megkezdéséhez válassza az Új Jogtárból telepített Cégeditorban a “Segítség” menü “Dokumentumok másolása az Iratmintatárból” menüpontot. A megjelenő ablakban alapértelmezetten a ..

Tovább olvasom

Új Jogtárból történő nyomtatáskor/exportáláskor a böngésző egy PDF vagy RTF állományt kap a szerver felől, melyet menthet vagy megnyithat a böngésző beállításaitól függően. A felhasználóknak lehetősége van az állományt: -menteni a számítógépre -mentés nélkül megnyitni PDF olvasóval vagy MS Word szövegszerkesztővel A fenti két opció bármelyikéhez be lehet állítani, hogy az OK gomb megnyomásától kezdve ..

Tovább olvasom

A Jogtár Word bővítmény funkció önállóan nem használható, kizárólag meglévő új Jogtár, új Jogtár Plusz és új Szakmai Jogtár előfizetés mellé rendelhető meg. A funkció az új Ügyvéd Jogtár Prémium és az új Iratmintatár Plusz előfizetők számára, az előfizetésük részeként elérhető. A Jogtár Word bővítmény az Ön számítógépén lévő Wordbe épül be. Segítségével a dokumentumokban ..

Tovább olvasom

A leírt jelenség olyankor fordul elő, ha valamely hálózati eszköz hibásan, vagy régi verzióban továbbítja a http protokollt. Keressék meg a hibásan működő eszközt. A hiba felderítéséig, hajtsa végre állítsa be a következőt Internet Explorerben: Eszközök > Kompatibilitási nézet beállításai alatt adja hozzá a “complex.hu” domain-t. Ehhez a “webhely hozzáadása” mezőben írja be a “complex.hu” ..

Tovább olvasom

Ha letöltés után a böngésző nem ajánlja fel a megnyitást, Ctrl+J billentyűkombinációval vagy a kereső ablak mellett a jobb oldalon, a letöltési sorból érhetőek el a dokumentumok. Ha bármilyen kérdése van, örömmel állunk rendelkezésére: Technikai problémák: hd-hu@wolterskluwer.com Előfizetés, Számlázás, pénzügy: info-hu@wolters..

Tovább olvasom